Monday, December 10, 2018

Prk Rantau Lawan La..!

Agen BandarQ
2.bpspot/-vxCMev7t5xU/XAPm5fvtW3I/AAAAAAAAip0/PhBKgMJN_xgrPlkgXl8a6z5K9QkvVf8vQCLcBGAs/s1600/mad%2Bhassan.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Cerita tak guna, tembak tak kena..!
Masuk bertanding..!
Dr Streram Sinnasamy tidak mencicipi Mohamad Hasan yang merupakan bekas menteri besar Negeri Sembilan selama tiga penggal sebagai seorang pemimpin yang popular di dewan ajakan negeri (DUN) Rantau. 
Malah, kata Streram, timbalan presiden Umno itu tidak sanggup menuntaskan duduk perkara penduduk setempat di daerah itu meskipun sehabis sekian usang menyandang jawatan sebagai Adun semenjak 2004. 
"Saya rasa beliau tak berapa popular. Dia seorang saja kata beliau popular bersahabat DUN Rantau. Walaupun beliau jadi menteri besar 15 tahun, kelengkapan di Rantau tak baik. 
"Kita (Rantau) tiada balai bomba dan perkhidmatan ambulans. Baru-baru ini ada banjir di mana ia boleh dielakkan," katanya dikala dalam sesi wawancara dengan Malaysiakini baru-baru ini.
malaysiakini/news/454401">baca lanjut di sini
Ini semua seni administrasi biar di calonkan semula..! Nampaknya dah ada persaingan sehingga dilaporkan 5 calon yang sedang di pertimbangkan oleh PKR. Itu yang kena tonjol kan telur..!
Jangan cuma tertonjol telur masin sudah ler yop..!
Ater..
Lu Fikir La Sendir..!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Johor Bakal Sanggup Mb Baru..?

Agen BandarQ 1.bpspot/-ttQkT3BzjpE/W-_FA8c4HBI/AAAAAAAAigk/CZl2Ngk8vJIOvpbviWBBT5RcjG2W5aTggCLcBGAs/s1600/FB_IMG_1542026751438.jpg" im...